Wybór odpowiedniego wózka nożycowego do Twoich potrzeb magazynowych
Czy kampanię SMS można zaplanować w taki sposób, aby przyniosła ona odpowiednie rezultaty? A jeśli tak, to co dokładnie trzeba zrobić, by podejmowane działania zaowocowały realnymi zyskami? Na te pytania spróbujemy odpowiedzieć w poniższym poradniku.
Kampanie SMS mają jedną istotną zaletę: docierają do szerokiej grupy odbiorców, którzy nie muszą mieć dostępu do Internetu, aby odczytać wiadomość. Dlatego wysyłanie masowych SMS-ów zawsze jest dużo skuteczniejszym rozwiązaniem niż np. targetowanie reklam do określonej grupy odbiorców w Internecie.
Planując kampanię SMS, należy wyposażyć się w odpowiednie narzędzie. Aplikacja do wysyłania SMS powinna przede wszystkim:
umożliwiać zarządzanie bazą odbiorców,
wysyłać SMS-y o określonej porze,
zaplanować kampanię w związku z określonymi wydarzeniami (np. Black Friday),
zapewniać możliwość wysyłania nieograniczonej liczby wiadomości.
Zaczynamy od tego, aby posiadać własną bazę kontaktów. Pozyskujemy je w toku działań promocyjnych, oferując np. dostęp do narzędzia, dzięki któremu klient będzie wiedział o planowanych zniżkach. Dzięki temu - jako sprzedawcy - mamy dostęp do kompletnej, własnej i stale aktualizowanej bazy numerów.
Nowoczesna kampania SMS to także personalizowanie treści. Dlatego programy do wysyłania SMS oferują możliwość grupowania listy odbiorców w taki sposób, aby możliwe było tworzenie dopasowanych dla nich treści. Kryterium określającym przydział do danej grupy może być suma, na którą zrealizowano zakupy lub ilość zrealizowanych transakcji. Ważne, aby Twoi klienci wiedzieli, że właśnie do nich kierujesz swoją ofertę.
Pamiętaj też o właściwym konstruowaniu komunikatów. Masz do dyspozycji określoną liczbę znaków, więc streszczaj się ze swym przekazem. Nawiasem mówiąc, kampania SMS powinna być przeprowadzona na podstawie konkretnych, czytelnych i jasno przedstawionych faktów.
Nie zapominaj też o tym, by wiadomości wysyłać o określonej porze. Najlepiej wysyłaj je między 10 a 13 rano. Dzięki temu masz pewność, że z treścią zapoznali się praktycznie wszyscy zainteresowani. Zwróć również uwagę na dostosowanie swojej oferty do kalendarza. Treści, które udostępniasz, powinny nawiązywać do okoliczności (np. święta, Cyber Monday, Halloween itp.).
Dzięki https://freshmail.pl/pomoc-i-wiedza/pomoc/kampanie-sms/pierwsze-kroki/jak-wyslac-kampanie-sms-z-freshmaila/ uzyskasz dostęp do narzędzi, dzięki którym stworzysz skuteczną kampanię promocyjną wykorzystującą kanały SMS. Dotrzyj do jak największej liczby potencjalnych klientów i pozyskuj nowych odbiorców.
Ilość komentarzy: 0